گوشی هوشمند ریلمی Narzo 30 5G چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ریلمی Narzo 30 5G در ماه ژوئن وارد بازارهای اروپا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی در ماه فوریه از دو گوشی هوشمند Narzo 30A و Narzo 30 Pro 5G در هند رونمایی کرد، در ماه مارچ نیز مشخص شد که Narzo 30 در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که گوشی ریلمی Narzo 30 5G نسخه ری‌برند شده گوشی ریلمی 8 5G است که وارد بازار چین شده است.

ابعاد گوشی هوشمند Narzo 30 5G ریلمی ۸.۵ * ۷۴.۸ * ۱۶۲.۵ میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD، با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و روشنایی حداکثر ۶۰۰ بیت است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۹۰.۵ درصد است.

گوشی ریلمی Narzo 30 5G به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD، حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق یک پورت USB-C نیز بهره می‌برد.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی ذکر شده دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی ریلمی Narzo 30 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، حسگر اثر انگشت و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. گوشی ریلمی Narzo 30 5G در دو رنگ مشکی Space و آبی Space و با قیمت ۲۳۲ دلار وارد بازارهای اروپا خواهد شد.

کد خبر 496283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.