صفحه کلید هوشمند سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی صفحه کلید هوشمند خود به نام Trio 500 را وارد بازار کره جنوبی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته صفحه کلید بی سیم هوشمند Trio 500 را همزمان با لپ تاپ‌های سری گلکسی بوک معرفی کرد. انتظار می‌رود که صفحه کلید هوشمند ذکر شده تا پایان ماه میلادی جاری با قیمت تقریباً ۴۴ دلار وارد بازار کره جنوبی شود که در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

صفحه کلید بی سیم هوشمند Trio 500 یک گجت باریک و کوچک است، بنابراین می‌توان آن را همانند یک گوشی همراه خود داشت. این محصول دارای قیمت مقرون به صرفه است و قابلیت اتصال به دستگاه‌های سازگار را دارد. این صفحه کلید می‌تواند از طریق بلوتوث به سه دستگاه مختلف مانند گوشی هوشمند، تبلت و گجت‌های مشابه متصل شود و کاربران می‌توانند تنها با فشار دادن یک کلید مخصوص، بین دستگاه‌های متصل شده سوئیچ کنند و از آن‌ها استفاده کنند. این صفحه کلید قادر است با استفاده از برنامه Samsung Dex به دیگر محصولات هوشمند متصل شود.

دو باتری AAA درون این صفحه کلید تعبیه شده است که امکان کار کردن به صورت بی سیم را فراهم می‌کند البته کاربران می‌توانند از طریق پورت USB نیز به صورت سیمی از آن استفاده کنند.

کد خبر 496270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.