عملکرد یکساله کمیسیون آموزش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد یک سال گذشته این کمیسیون در جلسه امروز خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نخستین دستور کار امروز کمیسیون، گزارش عملکرد کمیسیون در اجلاسیه اول دوره یازدهم بود که به عملکرد کمیسیون در حوزه تقنین و نظارت اشاره شد.

وی افزود: تصویب طرح جهش تولید دانش بنیان، تصویب طرح تعیین تکلیف آموزشیاران نهضتی قبول نشده در آزمون، تصویب طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان و تصویب کلیات طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان از جمله مصوبات مهم کمیسیون آموزش بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور کار بعدی کمیسیون نیز بررسی لایحه نحوه اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه فنی حرفه‌ای (ارجاعی از صحن علنی مجلس) بود که پیشنهادات نمایندگان بررسی و رسیدگی به ادامه پیشنهادات به جلسه بعدی موکول شد.

فلاحی خاطرنشان کرد: این طرح، نحوه کمک خیرین به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه فنی حرفه‌ای را قانونی می‌کند و اجازه پولشویی در این حوزه را نخواهد داد. این طرح پس از اتمام بررسی‌ها به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

کد خبر 496203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.