پرونده خرمدین‌ها؛ چگونه "افشین" از مرگ نجات یافت

معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ماجرای نجات "افشین" برادر "بابک خرمدین" (کارگردان سینما که به تازگی به دست والدین خود به قتل رسیده بود) در خانه‌اش پرده برداشت.

به گزارش ایمنا، سرهنگ وحید سلطانی پاجی روز سه‌شنبه در خصوص نجات معجزه آسای "افشین خرمدین" از مرگ، بیان داشت: صبح یکشنبه اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق، کارهای اجتماعی و مددکاری تصمیم داشت از خانواده بابک خرمدین تحقیقاتی را در خصوص بحث‌های اجتماعی انجام دهد.

وی اضافه کرد: به همین خاطر کارشناسان اجتماعی پلیس پیشگیری از مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی برای تماس با خانواده خرمدین درخواست کمک کردند.

سرهنگ سلطانی افزود: رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با توجه به اینکه هیچ شماره‌ای از خانواده خرمدین در اختیار نداشت برای انجام این تحقیق با نگهبان ساختمان بابک خرمدین در شهرک اکباتان تماس می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صبح زود بوده و احتمال می‌رفت که "افشین"، در خانه باشد از نگهبان ساختمان درخواست می‌شود که به جلوی در خانه بابک خرمدین برود و شماره تماس برادر بابک را بگیرد.

معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به جلوی در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم رفت که متوجه باز بودن در خانه می‌شود و هرچه افشین را صدا می‌زند پاسخی نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: نگهبان نگران از اتفاق تلخ دیگری در این خانه، وارد خانه شده و با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود روبرو می‌شود.

سرهنگ سطانی ادامه داد: نگهبان ساختمان با عوامل اورژانس و مأموران کلانتری تماس گرفت که در ادامه افشین خرمدین را که نیمه بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

وی عنوان داشت: اگر پلیس برای پیگیری پرونده در روند مسائل خانوادگی و اجتماعی کوتاهی کرده بود احتمال می‌رفت افشین در یک ماجرای تلخ به کام مرگ فرو رود.

چندی پیش خبر شایعه خودکشی افشین خرمدین در فضای مجازی منتشر شد که پلیس در پیگیری خبرگزاری ایرنا اعلام کرد در این زمینه باید مسئولان امر اظهار نظر کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 496153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.