اعلام آرای دیدار گیتی‌پسند و فرش‌آرا

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرش‌آرای مشهد و چند عضو تیم گیتی‌پسند را جریمه کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، ۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم، تخلفاتی صورت گرفت. بر این اساس کمیته انضباطی، آرای این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

حمید مشیری، مربی گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داوری که منجر به اخراج و تکرار تخلف از روی سکوها شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قابل تجدید نظر).

احد شمس از عوامل اجرایی تیم گیتی‌پسند به دلیل اهانت به مقامات رسمی مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدید نظر)

تیم گیتی‌پسند به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور غیرمجاز تماشاگر در سالن، به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قطعی).

هواکشیان، سرپرست تیم گیتی‌پسند به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور)، به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد. (قطعی)

تیم فرش‌آرا به دلیل ترک زمین مسابقه به‌عنوان اعتراض که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و اعتراض تیمی به داور و سوءرفتار تیمی، به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قطعی).

کد خبر 496126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.