بهسازی و زیباسازی پارک جنگلی آبیدر سنندج

شهردار سنندج در مراسم افتتاح مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق و رونمایی از بزرگترین پیکره کشور در آبیدر گفت: اقدامات تأثیرگذاری در راستای زیباسازی و بهسازی پارک جنگلی آبیدر صورت گرفته و به زودی پارک دو هکتاری موسوم به باغ ایرانی در آبیدر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی اظهار کرد: پارک جنگلی آبیدر دارای پتانسیل‌های فراوانی در راستای جذب گردشگر است و خوشبختانه در این دوره با تعامل و همکاری اعضای شورای شهر اقدامات مثبتی در راستای بهسازی و زیباسازی پارک جنگلی آبیدر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره اقداماتی نظیر ساماندهی میدان هفت آسیاب (میدان گاز) احداث مسیر دوچرخه سواری، احداث بلوار ۲۴ متری عباس کمندی، ساماندهی پارک امانیه و امیریه، احداث پارک مشاهیر کورد، نصب و محوطه سازی بزرگترین پیکره کشور و احداث مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در آبیدر انجام شد.

شهردار سنندج از اجرای مراحل پایانی احداث پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی خبر داد و افزود: به زودی این پارک زیبا به بهره برداری خواهد رسید.

صیدی با اشاره به اینکه پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان یادآور رنج‌ها، مقاومت و پایداری مردم کردستان است، اضافه کرد: ارتفاع این پیکره بزرگ ۲۲ متر و وزن آن ۳۰ تن است و در محوطه اطراف این پیکره زیبا نیز با تلاش شبانه روزی و مضاعف کارگران زحمتکش این شهرداری، اقداماتی نظیر احداث فضای سبز، محوطه سازی، تأمین روشنایی، نصب مبلمان پارکی و دیگر امکانات رفاهی در محوطه اطراف پیکره انجام شده است.

وی در خصوص مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق نیز گفت: این مجموعه تفریحی در جوار پارک مشاهیر احداث و طول پل معلق ۳۰۰ متر و طول زیپ لاین نیز ۳۲۰ متر است.

کد خبر 496117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.