۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
گلکاری تابستانه در شاهرود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود گفت: گلکاری‌های تابستانه شهر را زیباتر می‌کند و در این راستا شهرداری اقدام به کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهرود، مسعود عشقوی اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهر و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان و مسافران، شهرداری اقدام به کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر کرده است.

وی با بیان اینکه در گل‌کاری تابستانه بیشتر از گل‌های فصلی با تنوع گونه‌ای شامل اطلسی، جعفری، همیشه بهار و آهار که در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند، استفاده می‌شود، افزود: گلکاری‌های فصلی موجب نشاط و سرزندگی در محیط شهری می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود با بیان این مطلب که عملیات آماده سازی و کاشت این گل‌ها از اواخر اردیبهشت ماه در سطح بلوارها، میادین، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر آغاز شده و تا اواسط تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همواره تأکید ما استفاده از گیاهان با نیاز آبی کم است تا علاوه بر بهره‌مندی از زیبایی و اثرات مثبت گل‌ها و گیاهان، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی شود.

کد خبر 496106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.