رأی پرونده دیدار سایپا - پیکان تغییر می کند؟

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت، در صورت اعتراض به رأی پرونده دیدار سایپا - پیکان، آن را در کمیته استیناف با دقت بیشتری بررسی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا صالحی درباره رسیدگی به پرونده انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان که ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام شد، اظهار کرد: در صورت اعتراض تیمی، این پرونده در کمیته استیناف مورد بررسی قرار می‌گیرد. وقتی هنوز روند اداری طی نشده است، نمی‌توانیم خیلی درباره آن صحبت کنیم.

وی در ادامه افزود: هیچ حکمی بدون استناد به موارد قانونی صادر نمی‌شود، اما اگر کسی معترض است، می‌تواند اعتراضش را ثبت کند تا در استیناف بررسی شود. عالی‌ترین رکن قضایی پس از کمیته‌های انضباطی، تعیین وضعیت و اخلاق، کمیته استیناف است. کار این کمیته با توجه به بررسی محتویات پرونده سنگین و حساس‌تر است. اگر رأی صادر شده با محتویات پرونده منطبق نباشد، در آن رأی تجدیدنظر می‌شود. هر چند هر حکمی صادر شود، معمولاً عده‌ای ناراضی هستند، حتی اگر قلباً بدانند حکم درست است.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش اعتراض تیم‌هایی مثل پیکان، نساجی مازندران و ذوب‌آهن به رأی صادر شده گفت: کمیته استیناف آخرین مرجع رسیدگی به پرونده‌هاست و بیشترین دقت را خواهیم داشت. نه تنها به این تیم‌ها، بلکه به همه اهالی فوتبال اعلام می‌کنیم برای هر پرونده‌ای که به استیناف می‌آید با دقت بیشتری بررسی صورت می‌گیرد. در صورت لزوم حتی افراد درگیر در پرونده خوانده شده و سپس حکم داده می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 496072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.