جزئیات اعطای وام به رانندگان تاکسی اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد شرایط دریافت وام نوسازی و تعمیرات خودروهای تاکسی توضیحاتی داد.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی در خصوص شرایط جدید کمک هزینه برای تعمیر ناوگان تاکسی‌های تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود قطعات خودروهای تاکسی تا ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و با توجه به این شرایط هیچ کمکی از سوی دولت به شهرداری تهران آن طور که شایسته و باید انجام نشده است و این موضوع را نیز قبول دارم که ما نتوانستیم در سازمان تاکسیرانی شهر تهران حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود: در راستای کمک به رانندگان تاکسی تفاهم نامه‌ای با یکی از بانک‌های کشور انجام دادیم که مراحل نهایی را طی می‌کند که به هر راننده تاکسی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد وام تعمیرات و خرید ملزومات تعلق بگیرد که تا آخر خرداد ماه ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: در زمینه تأمین لاستیک نیز با دو شرکت صحبت کردیم که لاستیک‌ها را با وام ۲ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصدی لاستیک در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌دهیم.

روشنی گفت: متأسفانه یکی از مشکلات اساسی نوسانات قیمت خودرو است که مانع نوسازی تاکسی در شهر تهران می‌شود، خوشبختانه توانستیم مجوز نوسازی ۱۰ هزار تاکسی را دریافت کنیم که برای نوسازی نیز به هر راننده ۹۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.

منبع: میزان

کد خبر 495981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.