بهره‌برداری بخشی از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس مشهد

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهردار مشهد گفت: در صدد هستیم طبق وعده داده شده به شهروندان، بخشی از فاز نخست ساختمان باغ موزه دفاع مقدس را که توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در حال احداث است، تا پایان شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: ۱۱۰ روز پیش عملیات اجرایی احداث پارکینگ باغ موزه دفاع مقدس در ضلع شرقی کوهسنگی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از این پارکینگ هستیم.

وی افزود: با توجه به کمبود جای پارک در مناطق پیرامونی بوستان کوهسنگی و مراکز عمومی و تجاری در این منطقه، پروژه احداث پارکینگ کوهسنگی با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس واقع در خیابان کوهسنگی (انتهای خیابان بهشتی ۴۶) احداث شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: در کنار احداث این پارکینگ و با هدف رفاه حال زائران و مجاوران پایانه اتوبوس زکریا نیز به این محل منتقل شد که خطوط آن میدان شهدا، حرم مطهر و خواجه ربیع را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: این پایانه همچنین تردد و حضور شهروندان را برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تسهیل خواهد کرد.

کاظمی با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که در این پروژه مد نظر قرار گرفت، ایجاد دسترسی برای بولوارهای شهید خلیلی و شهید جهان آرا به بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد: این دو بولوار به نوعی بن بست بودند که با هماهنگی‌های انجام شده این مسیر ایجاد و این دو بولوار به بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی متصل شدند.

وی ادامه داد: در صدد هستیم طبق وعده‌ای که داده ایم بخشی از فاز اول ساختمان باغ موزه دفاع مقدس را که اکنون توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در حال احداث است، تا پایان شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 495953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.