فولاد یک _ تراکتور یک/ بازی بی روح در اهواز

تیم فوتبال تراکتور در بازی معوقه هفته بیستم به مصاف فولاد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _ سوم خرداد ماه ۱۴۰۰_ تیم فوتبال تراکتور در بازی‌های عقب مانده خود از هفته بیستم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف فولاد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور

ورزشگاه: فولاد آرنا

داوران: محمد حسین ترابیان، محمد رضا منصوری، محسن بابایی و حسین زیاری.

ناظر: مسعود مرادی

ترکیب تیم فوتبال فولاد: محسن فروزان، موسی کولیبالی، سعادت حردانی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد میری، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و شیمبا.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، حمید بوحمدان، عرفان سیدی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، علی فتحی و پیمان بابایی.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:
فولاد: سید محمد میری (دقیقه ۲۷)
تراکتور: محمدرضا اخباری (دقیقه ۷۵)، صابر حردانی (دقیقه ۷۹) و محمد خرم الحسینی (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:
فولاد: ساسان انصاری (دقیقه ۳)
تراکتور: ابوالفضل رزاق پور (دقیقه ۳۴)

شرح بازی: تراکتور در این بازی هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را در اختیار ندارد و مهران درخشان مهر از فولاد محروم است. فولاد با بازی خوبی که داشت توانست در دقیقه ۳ توسط ساسان انصاری گل پیروزی را به ثمر برساند، تراکتور برای جبران گل خورده تلاش کرد که در دقیقه ۳۴ ابوالفضل قادری گل تساوی را برای تیم خود وارد دروازه فولاد کرد. شاهد صحنه‌ای خاصی نبودیم بعد از گل تساوی که داور ۴ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم با وجود اینکه دو تیم تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوردند، اما شاهد صحنه‌ای خطرناک نیستیم و دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند. این رقابت می‌شود گفت به جز دو گل زده شده تنها یک موقعیت خطرناک آن هم در نیمه اول داشته است. داور شش دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که فایده‌ای برای دوتیم نداشت و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۶: مجتبی نجاریان با دروازه‌بان تراکتور تک به تک شد که اخباری توپ را دفع کرد.

شرح گل:
دقیقه ۳: ارسال کولیبالی به ساسان انصاری رسید و او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تراکتور قرار گرفت که با یک شوت زیبا گل نخست فولاد را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۴: پاس محمد قادری به ابوالفضل رزاق پور رسید که ضربه دقیق این بازیکن گل تساوی بازی را به ثمر رساند.
 

کد خبر 495946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.