حسینی: پرسپولیس از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:در نیمه اول پرفشار بازی کردیم، در نیمه دوم حریف فشار آورد ولی ما توانستیم بازی را کنترل کنیم اما آنها با دو تعویض بازیکنانی را آوردند که در محوطه جریمه بسیار توانمند هستند و به گل هم رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی حسینی پس از شکست دو بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری، اظهار کرد: برای ما بازی خیلی سختی شد. در چهار بازی اخیر، سه بار مقابل استقلال و پرسپولیس به میدان رفتیم و فشار زیادی به بازیکنان ما آمد؛ می‌دانستیم که باید به پرسپولیس فشار بیاوریم و در نیمه اول هم این فشار را ایجاد کردیم.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم فشار خوبی به ما وارد کرد، اما توانستیم بازی را کنترل کنیم؛ با این وجود حریف دو تعویض خیلی خوب انجام داد و دو بازیکن توانا در محوطه جریمه ما به پرسپولیس اضافه شدند و بازیکنان ما نیز نتوانستند فشار نیمه اول را بیاورند و دو گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ۴۵ دقیقه دوم را نیمه خوبی برای گاندو ها ندانست و تصریح کرد: بازی در این نیمه در اختیار پرسپولیس بود، ما هم تلاش کردیم با تعویض‌های انتهای مسابقه و اضافه کردن بازیکنان بلندقد، به پرسپولیس فشار بیاوریم که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم؛ حریف از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کرد و این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در دو هفته اخیر، فشار سنگینی تحمل کردند و بازی‌های خیلی سختی داشتند که امیدوارم در ادامه راه با برنامه‌ریزی بهتر، نتایج بهتری به دست بیاوریم.

حسینی در مورد اینکه تیمش دو گل مشابه دریافت کرد، گفت: بر روی این شیوه دفاع خیلی کار کردیم و می‌دانستیم از دقیقه ۶۰ به بعد، حریف دو بازیکن در محوطه جریمه ذوب‌آهن به زمین می‌آورد که روی هوا فرصت‌طلب هستند؛ این گل‌ها روی به هم ریختگی بچه‌های ذوب‌آهن به ثمر رسید و مدافعان ما در گل اول، یارهای خود را گم کردند که بلافاصله تعداد مدافعان وسط را به سه نفر رساندیم که آنها باز هم یار مستقیم خود را گم کردند تا دو گل مشابه دریافت کنیم. فشار زیاد بازی‌ها در این مدت ما را آزار داد.

کد خبر 495940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.