پل دفاع مقدس اصفهان نورباران می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از پروژه نورپردازی پل‌های دفاع مقدس در ورودی جنوب اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا برکت ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و نام همه نقش آفرینان حماسه فتح خرمشهر به ویژه شهدای عزیز عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و حماسه آفرینی‌های دلاوران ایثارگر ایران زمین است که با گذشتن از جان خود آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و به همین مناسبت پروژه نورپردازی پل‌های دفاع مقدس که در ورودی جنوب شهر اصفهان قرار دارد ساعت ۲۱ سوم خرداد ۱۴۰۰ رونمایی و روشن خواهد شد.

وی از اجرای پروژه نورپردازی پل‌های دفاع مقدس در مدت زمان دو ماه خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه نورپردازی بدنه پل‌های دفاع مقدس با لامپ‌های LED بودجه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل بودجه منطقه شش شهرداری اصفهان تخصیص یافته است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: در این پروژه تعداد ۲۶۵۰ عدد چراغ وال واشر RGB با توان ۳۰ وات استفاده شده و این لامپ‌ها که از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و سبز تشکیل شده، رنگ‌های ترکیبی متعددی را پدید خواهند آورد که زیبایی خاصی در شب به پل‌های دفاع مقدس می‌دهد.

کد خبر 495918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.