اجرای عملیات بهسازی نورپردازی بلوار شهید مفتح

مدیر شهرداری منطقه دو کاشان از انجام عملیات بهسازی نورپردازی بلوار شهید مفتح به منظور ارتقای منظر و فضاسازی محیطی این مسیر خبر داد.

احمد شاه بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم افزایش روشنایی معابر و زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری گفت: امروزه ارتقا کیفیت فضاهای شهری و زیباسازی شهر به یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده که در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز در روز و شب، زنده نگهداشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در خصوص پروژه بهسازی نورپردازی بلوار مفتح، تصریح کرد: این پروژه با هدف روشنایی مسیر از میدان معلم تا میدان ۱۴ معصوم (ع) به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد شهری و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو بهسازی گردید.

وی تعداد چراغ‌های به کار رفته را ۱۴۰ عدد چراغ دفنی ۱۲ وات ذکر کرد و افزود: در ترکیب رنگ چراغ‌ها، سه رنگ متنوع به کار رفته که به نسبت تاج و تنه درختان، دو چراغ برای هر درخت استفاده گردیده است.

شاه بالایی ادامه داد: با توجه به ملاحظات زیست محیطی، طراحی پروژه به گونه‌ای است که میزان نور و نوع لامپ‌ها و چراغ‌های انتخابی هیچ آسیبی را به سلامت محیط زیست و فضای سبز و درختان وارد نکند.
انتهای خبر / بصیرتی

کد خبر 495916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.