افتتاح دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک تهران در تابستان ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک به مترو ۱۵ خرداد و افتتاح آن در نیمه تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی پیوسته اظهار کرد: در حال حاضر عملیات حفاری و خاکبرداری تونل دسترسی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه متروی ۱۵ خرداد به اتمام رسیده و ۱۸ متر از طول این تونل تحت اجرای عملیات عایق بندی، آرماتور بندی و بتن ریزی قرار گرفته است.

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه مترو ۱۵ خرداد خبر داد و اظهار امیدواری کرد این بخش از پروژه طی نیمه نخست تابستان امسال تحویل شهروندان شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه پیمانکار تخصصی نصب آسانسورهای بخش شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک از طریق برگزاری مناقصه انتخاب و مقدمات عملیات اجرایی ضمن اجرای داربست در محل شفت آغاز شده است، افزود: آسانسورهای بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت شش تا ۲۲ در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است؛ امری که در اسفندماه سال گذشته در مورد دسترسی غربی محقق شد.

منبع: مهر

کد خبر 495895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.