فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در حالی که بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر متعلق به اقشار مختلف جامعه است، در شهرستان گلپایگان ضعف در برخی ادارات نسبت به فضاسازی و آذین بندی در مناسبت‌های ملی به ویژه بزرگداشت فتح خرمشهر دیده می‌شود که ضرورت دارد در این راستا اقدام خودجوش انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس میرکریمی امروز _دوشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۰_ در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد روز ملی مقاومت و ایثار، اظهار کرد: اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت مردم فلسطین و غزه تقارن با فتح خرمشهر شد که نشان می‌دهد نتیجه استقامت و مقاومت پیروزی در برابر استکبار است.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ پس از ۲۰ روز عملیات خرمشهر توسط رزمندگان شجاع این عملیات آزاد شد که امام خمینی (ره) در این باره فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: فتح خرمشهر نقطه عطف و افتخاری بزرگ در تاریخ دفاع مقدس بود که رزمندگان پس از آزاد سازی خرمشهر با اتحاد و یکپارچگی و با توکل به خدا و تبعیت از فرمان امام (ره) نیز پیروزی‌های دیگری در جنگ تحمیلی رقم زنند.

وی گفت: شعار امسال بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر «ما مقتدریم» است که برنامه‌هایی پیرامون این شعار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت مبانی دینی در بستر فضای مجازی تدارک دیده شده است.

میرکریمی ادامه داد: در شهرستان گلپایگان به مناسبت بزرگداشت فتح خرمشهر عطرافشانی و گل‌گذاری قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان به یادگار مانده از حماسه فتح خرمشهر، گشت‌های رضویان و امنیت پایدار در سطح شهر و تجلیل از دو مادر شهید در قالب برنامه آبروی محله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: در حالی که بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر متعلق به اقشار مختلف جامعه است، در شهرستان گلپایگان ضعف در برخی ادارات نسبت به فضاسازی و آذین بندی در مناسبت‌های ملی به ویژه بزرگداشت فتح خرمشهر دیده می‌شود که ضرورت دارد در این راستا اقدام خودجوش انجام دهند.

به گزارش ایمنا، ۱۰ شهید و ۱۷ جانباز شهرستان گلپایگان مربوط به عملیات آزادسازی فتح خرمشهر است.

کد خبر 495888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.