هیئت مدیره استقلال باید یک نفر دیگر را جای خلیل‌زاده برای امضا معرفی کند

معاون وزیر ورزش گفت: با توجه به شرایطی که برای خلیل زاده به وجود آمده هیات مدیره باشگاه طی یکی دو روز آینده باید یک نفر دیگر از اعضا را به عنوان صاحب امضاء معرفی کند.

به گزارش ایمنا، مهدی علینژاد در مورد اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال در باشگاه حضور ندارد اظهار کرد: طبق اساسنامه باشگاه استقلال یکی از صاحبان امضا رئیس هیئت مدیره یا یکی از اعضای هیئت مدیره است. حالا با توجه به شرایطی که برای خلیل زاده به وجود آمده هیئت مدیره باشگاه طی یکی دو روز آینده باید یک نفر دیگر از اعضا را به عنوان صاحب امضا معرفی کند. طبق اساسنامه الزامی برای اینکه رئیس هیئت مدیره همه چک‌ها را امضا کند وجود ندارد. من خودم با اعضای هیئت مدیره صحبت کردم و قرار است تا آخر هفته نشستی را داشته و تصمیم‌گیری کند.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت کمک‌های مردمی است و اینکه آیا این باشگاه مگر با کارگزار قرارداد ندارد، گفت: قاعدتاً هزینه‌ها بیش از چیزی بوده که کارگزار باید پرداخت می‌کرده است. البته من در ریز جریانات نیستم و کمک از هوادار یکی از روش‌های متداول در همه دنیا است و چیز عجیبی نیست. کار، داوطلبانه است و اجباری وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه آیا شما از این کار حمایت می‌کنید، گفت: این نیست که من بخواهم حمایت کنم یا نکنم، اما اساساً این کار گناه نابخشودنی نیست. همیشه هواداران کمک کرده‌اند که روش‌های مختلفی داشته است. اگر یادتان باشد از طریق سامانه‌ها این کار انجام می‌شد، حالا سامانه‌ها به دلایل مختلف وجود ندارد، اما این یک روش برای جذب منابع است که در همه دنیا اتفاق می‌افتد. همچنین این تصمیم هیئت مدیره بوده و ما نقشی در آن نداشتیم.

کد خبر 495870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.