بهره‌برداری از ۹۴ میلیارد ریال پروژه

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان گفت: اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های سی و پنجمین هفته طرح چلچراغ توسعه بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال بوده است.

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بهره‌برداری از خانه فرهنگ معرفت همچنین پروژه تملک، زیرسازی و آسفالت تعدادی از معابر منطقه سه در این نوبت رقم خورد.

وی در خصوص خانه فرهنگ معرفت خاطرنشان کرد: این پروژه فرهنگی واقع در فرعی قائم ۲۱ کوی حسین پور در دو طبقه با زیربنای ۵۲۰ متر مربع اجرا شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان، اعتبار صرف شده برای احداث و تجهیز کامل خانه فرهنگ معرفت را ۳۵ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: برای این فضای فرهنگی بخش‌هایی نظیر کلاس‌های آموزشی، بخش اداری، کارگاه، گالری، غرفه‌های فروش، لابی و… در نظر گرفته شده است.

وی در مورد پروژه تملک، زیرسازی و آسفالت تعدادی از معابر منطقه سه عنوان کرد: این عملیات در مساحت بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع و صرف حدود ۵۱۰۰ تن آسفالت و بیش از ۵۹ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

چایچی بهسازی کوی حسین پور با مساحت ۱۱ هزار متر مربع و با صرف ۱۱۴۹ تن آسفالت و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، کوچه داروغه با مساحت ۵ هزار متر مربع و صرف ۵۷۴ تن آسفالت و ۶.۶ میلیارد ریال اعتبار، کوی معراج ۴۴ و ۴۶ به ترتیب با مساحت ۶۴۰۰ و ۵ هزار متر مربع و ظرفیت ۷۰۲ و ۵۴۰ تن و اعتبار مجموع بیش از ۱۰ میلیارد ریال را در زمینه اقدامات برشمرد.

وی اجرای آسفالت میدان امام علی (ع) در مسیرهای رفت و برگشت با صرف ۱۳.۵ میلیارد اعتبار، ظرفیت ۱۶۵۰ تن و مساحت ۱۵ هزار متر مربع را خاطرنشان کرد و افزود: بهره‌برداری از فاز نخست پروژه آسفالت باند کندرو بلوار شهدا با در برگیری چهار هزار متر مربع و صرف ۵ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت مصرفی ۴۳۲ تن به همراه آزادسازی، زیرسازی و آسفالت کوچه تشکری در خیابان آیت الله سعیدی با صرف مجموعاً ۱۴ میلیارد ریال اعتبار، ۳۴ تن آسفالت و نیز مساحت سه هزار متر مربع از دیگر موارد چلچراغ سی و پنجم است.

کد خبر 495858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.