بررسی شرایط اودگارد توسط آرسنال

حضور یک ساله هافبک نورژی با اقبال زیادی در جمع توپچی ها مواجه شده و ممکن است منجر به انتقال دائمی او شود.

به گزارش سرویس ترجمه‌ایمنا و به نقل از گل، مارتین اودگارد بازیکن نروژی تیم رئال مادرید یک فصل کامل به صورت قرضی در رئال مادرید توپ زد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد تا آرسنالی‌ها به فکر جذب دائمی‌این بازیکن بیفتند.

اودگارد از جمله بازیکنان جوان رئال مادرید بود که دراین تیم فرصت مناسبی برای بازی پیدا نکرد و به همین دلیل طی یک قرارداد قرضی راهی آرسنال شد. سرنوشتی که پیش‌تر هم برای دنی سبایوس رقم خورده بود و البته‌ این بازیکن از شرایط خود در باشگاه لندنی رضایت کامل داشت.

پس از یک فصل حضور هافبک جوان نروژی، باشگاه آرسنال مایل است تا شرایط جذب دائمی‌این بازیکن را بررسی کند. سران‌این باشگاه صراحتاً اعلام کرده‌اند که به تصمیم او و رئال مادرید احترام خواهند گذاشت و در چارچوب استاندارد سعی می‌کنند ارتباطات خود را با باشگاه مادریدی ادامه دهند.

اگرچه مدیران باشگاه آرسنال به طور مشخصی در رابطه با نظر سران رئال مادرید نسبت به خرید اودگارد صحبتی نکرده‌اند اما پیش بینی می‌شود که انتقال‌این بازیکن از جمله برنامه‌های مدیران توپچی برای تقویت تیم آرتتا باشد. آن‌ها اعلام کرده‌اند که برای رقم خوردن چنین انتقالی آماده هستند ولی تصمیم نهایی در دست آن‌ها نیست.

مارتین اودگارد بدون شک با توجه به عملکرد خوب خود در لباس آرسنال می‌تواند حتی یکی از گزینه‌های جدی رئال برای حضور در خط میانی‌این تیم باشد. بااین حال دور از انتظار نیست که‌این باشگاه اجازه خروج‌این بازیکن را صادر کند چرا که پیش ازاین نیز تئو هرناندز شرایط بسیار امیدوار کننده‌ای در رئال داشت اما سران ‌این باشگاه تصمیم گرفتند اجازه انتقال او به میلان را صادر کنند و حالا وی یکی از برترین بازیکنان دنیا در پست تخصصی خودش است سرنوشتی که می‌توان مشابه آن برای اودگارد هم رقم بخورد.

کد خبر 495837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.