کشتی، امید ما در المپیک است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است.

به گزارش ایمنا، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: آزادسازی خرمشخر نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می‌گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور نوبخت بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

وی تاکید کرد: ۴ منبع برای کمک به کشتی وارد کار شده است. یک منبع کمیته، یکی وزارت و یک تعهدی را نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کردند. جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدواریم و باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دبیر روزی را پیش بینی می‌کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم. نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

وی افزود: همه فدراسیون‌های المپیکی در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 495784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.