گوشی ریلمی X7 Max 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ریلمی قصد دارد در تاریخ ۳۱ مه گوشی جدید خود به نام ریلمی X7 Max 5G را وارد بازار هند کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ریلمی X7 Max 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۵۰ یا ۶۰ واتی بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی به منظور میزبانی کردن از دوربین سلفی از فناوری هول-پانچ بهره می‌برد. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی ریلمی X7 Max 5G به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده است و در دو نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‌شود. این محصول در سه رنگ نقره‌ای Mercury، مشکی Asteroid و Milky Way عرضه خواهد شد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی X7 Max 5G به صورت انحصاری از طریق بازار آنلاین Flipkart در هند به فروش می‌رسد.

کد خبر 495778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.