آزادسازی خرمشهر نقطه آغاز استیصال دشمن است

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: دفاع مقدس نماد اراده عظیم و شکوهمند ملت بزرگ ایران در پایداری و ایستادگی بر سر ارزش‌های بزرگ و متعالی  است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر منتشر شد، آمده است: دفاع مقدس نماد اراده عظیم و شکوهمند ملت بزرگ ایران در پایداری و ایستادگی بر سر ارزش‌های بزرگ و متعالی است. ملتی بصیر و آگاه تحت رهبری حکیمانه امام راحل، مسیر اعتلا، جاودانگی، سربلندی و استقلال را برگزید و تبدیل به امید مستضعفان جهان شد و در این مسیر نورانی مورد هجمه ناجوانمردانه ظالمان و مستکبران قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: با پایمردی و مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران، خرمشهر عزیز عرصه معراج مجاهدان و گذرگاه عاشقان رضوان الهی شد، تا ایران بماند و انوار الهام بخش انقلاب شکوهمند اسلامی سراسر جهان را روشن سازد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه یادآور شد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس و آغازی بر استیصال دشمن و حامیان او در رویارویی با ملت شجاع و دلاور ایران بود و پیامدهای راهبردی، مادی و معنوی زیادی برای مردم ایران داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در آزادسازی خرمشهر درس مقاومت، ایستادگی، فداکاری و خستگی ناپذیری را مشق کردند و این درس مهم را در گستره‌ای به وسعت دل‌های مستضعفان و ملت‌های مظلوم منتشر ساختند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امروز پس از گذشت ۳۹ سال از آن فتح بزرگ و مقاومت جانانه، گفتمان مقاومت در منطقه و در مقابل دشمنان نهادینه شده و آثار آن در جنگ دوازده روزه نمایان شده است. بدون تردید مقاومت امروز ملت‌های مظلوم منطقه دستاورد مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر است.

این بیانیه تصریح کرد: امروز اما حماسه دیگری در پیش روی ملت شریف ایران قرار دارد تا بار دیگر با آرمان شهدا تجدید عهد کرده و درخت انقلاب را آبیاری کند. مردم بصیر ایران در انتخابات پیش‌رو نشان خواهند داد که همچنان متحد و مقتدر در میدان حضور دارند و با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت و پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلمی، آحاد ملت بزرگ ایران و رزمندگان غیور نیروهای مسلح تبریک می‌گوئیم و با امام راحل و شهیدان گرانقدر عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود از تلاش و مجاهدت در راه اعتلای نظام و میهن اسلامی دست نخواهیم کشید.

کد خبر 495764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.