ذوب‌آهن - پرسپولیس/ طلسم ۵۰۰ روزه سرخ‌ها مقابل اصفهانی‌ها تا جدال برای همشهری‌ها!

ذوب‌آهن عصر امروز دوشنبه - ۳ خرداد ماه - در فولادشهر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در هفته بیست و یکم به میدان نرفتند، عصر امروز دوشنبه - ۳ خرداد ماه - از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اصفهان میهمان ذوب آهن هستند. پرسپولیسی‌ها که کورس سنگینی با سپاهان دارند، باید در حوالی مقر این باشگاه، رو در روی همشهری این تیم قرار گیرد و فرصتی برای امتیاز سوزی ندارد. آن طرف شاگردان مجتبی حسینی علیرغم نتایج قابل قبول، هنوز به طور کامل از منطقه سقوط خارج نشده‌اند و به امتیازهای این تقابل حساس خانگی کاملاً نیازمندند.

مصاف دشوار بیخ گوش سپاهان

پرسپولیس پس از آنکه در نقش جهان برد را با تساوی عوض کرد و در دربی به پیروزی ارزشمندی دست یافت، حالا باید از سد ذوب آهنی بگذرد که حتی با وجود شرایط نامساعدش هیچ گاه حریف دست و بسته‌ای برای پرسپولیس نبوده است. شاگردان گل محمدی حالا با توجه به برد با اختلاف سپاهان برابر مس رفسنجان، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این مصاف دشوار در فولادشهر دارند و حتی در تلاش‌اند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف سبزپوش کنند چرا که با وضعیت رقابت میلیمتری آنها با سپاهان، اصلاً بعید نیست که تفاضل گل تعیین کننده قهرمان رقابت‌ها در هفته آخر باشد.

ذوب‌آهن - پرسپولیس/طلسم ۵۰۰ روزه سرخ‌ها مقابل اصفهانی‌ها تا جدال برای همشهری‌ها!

سرخ‌پوشان پایتخت در چند وقت اخیر مقابل تیم‌های اصفهانی چندان موفق نبوده‌اند. آنها از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم، هرگز در زمین بازی برنده نبرد با سپاهان و ذوب آهن نبوده و در این بین، یک بار برابر همین ذوب آهن در آزادی تن به شکست داده‌اند هر چند آن پیروزی برای گاندوها در شرایطی به دست آمد که پرسپولیس قهرمانی خود را مسجل کرده بود. سه دیدار فصل جاری شاگردان گل محمدی نیز برنده نداشته و سرخ‌ها به دنبال پایان این طلسم در فولادشهر هستند چرا که ۵۳۷ روز از آخرین برد پرسپولیس در مصاف با اصفهانی می‌گذرد که از اتفاق برابر ذوب آهن و همین استادیوم به دست آمده است.

آرای کمیته انضباطی و خبر خوش برای مهاجمان ذوب‌آهن

با اعلام آرا کمیته انضباطی در خصوص دو دیدار پرحاشیه ال‌کلاسیکو و دربی، پرسپولیسی‌ها نقره داغ شدن و به این ترتیب، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی را در قلب خط دفاعی در اختیار نخواهند داشت و باید دید کادر فنی این تیم زوج دفاعی کنعانی را با کدام بازیکن تکمیل خواهد کرد. اتفاقی که می‌تواند خبر خوشی برای دو مهاجم زهر دار سفیدپوشان اصفهانی یعنی دارکو بیدوف و میلاد جهانی باشد که کار راحت‌تری برابر دفاع مستحکم همیشگی پرسپولیس خواهند داشت.

ذوب‌آهن - پرسپولیس/طلسم ۵۰۰ روزه سرخ‌ها مقابل اصفهانی‌ها تا جدال برای همشهری‌ها!

جدال به میل همشهری‌ها؛ جنگ سرخ‌ها برای سایپا و ذوب برای سپاهان!

مجتبی حسینی و شاگردانش علیرغم عملکرد خوبی که در نیم فصل دوم به ثبت رسانده‌اند اما هنوز سایه سنگین سقوط را بیخ گوششان حس می‌کنند. تحول نساجی با الهامی باعث شده تا تیم قائمشهری با یک بازی و البته یک امتیاز بیشتر در رده بالاتری در جدول رده بندی قرار گیرد به همین دلیل مصاف امروز ذوبی‌ها با پرسپولیس نقش بسزایی در سرنوشت آنها در پایان فصل دارد.

گاندوهای اصفهانی در صورت برد در مسابقه امروز تا حدود زیادی خیالشان بابت بقا در لیگ را قطعی خواهند کرد ولی شکست نیز آنها را با نساجی هم امتیاز کرده و فاصله شان نسبت به سایپا را موقتاً افزایش می‌دهد. با این حال شکست سایپا در دیدار معوقه شنبه آینده مقابل فولاد می‌تواند ارزش یک امتیاز در تقابل ذوبی‌ها با پرسپولیس را دو چندان کند. با این حال تقدیم سه امتیاز به پرسپولیس در فولادشهر، نه تنها راه را برای سایپا جهت پیشی گرفتن از شاگردان حسینی هموار می‌سازد، بلکه کورس سپاهان و پرسپولیس را شدیدتر خواهد کرد؛ با این حساب می‌توان ادعا کرد که ذوب و پرسپولیس علاوه بر خودشان، در بازی امروز برای همشهری‌های زرد و نارنجی شان نیز تلاش خواهند کرد.

ذوب‌آهن - پرسپولیس/طلسم ۵۰۰ روزه سرخ‌ها مقابل اصفهانی‌ها تا جدال برای همشهری‌ها!

گاندوها، خطرناک در فاز هجومی

ذوب آهن این روزها خط آتش قدرتمندی دارد و دارکو بیدوف و میلاد جهانی به همراه خدادادی، مثلت تهاجمی سبزهای اصفهانی را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که ذوبی‌ها در سایر خطوط زمین به ویژه در دفاع با چالش روبرو هستند و نمود آن در دیدار حذفی با استقلال، کاملاً به چشم آمد. از سوی دیگر مصدومیت قاسم حدادی فر سبب شده تا ذوبی‌ها در میانه زمین به مشکل بخورند ولی نباید فراموش کرد که آنها با همین بضاعت چند هفته قبل استقلال را در تهران مجازات کردند و هرگز نمی‌توان آنها را دست کم گرفت.

کد خبر 495758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.