تکمیل پروژه نسخه الکترونیک با تمام توان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای اجرای پروژه نسخه الکترونیک از موانع جدی عبور کردیم و برای تکمیل این برنامه، بسیار جدی هستیم، با تمام توان تکمیل نسخه الکترونیک را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت:

"‌برای اجرای نسخه الکترونیک از موانع جدی عبور کردیم و برای تکمیل این برنامه، بسیار جدی هستیم، با تمام توان تکمیل پروژه نسخه الکترونیک را ادامه خواهیم داد. پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها برگزار شد، با تلاش و کوشش فراوان مجموعه همکاران سازمان تأمین اجتماعی برنامه نسخه الکترونیک با موفقیت در حال اجراست.

مدیران واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی سراسر کشور نقش مهمی در پیشبرد این برنامه ملی دارند، این برنامه به عنوان اولویت اول سازمان باید مورد توجه تمامی همکاران باشد و پاسخگویی و اطلاع رسانی مناسب به جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

به منظور تشویق و دعوت بیمارستان‌های دانشگاهی برای متصل شدن به سامانه نسخه الکترونیک، پرداخت مطالباتی که در سامانه نسخه الکترونیک ثبت شود، در اولویت قرار دارد. برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی که به سازمان تأمین اجتماعی متصل نشوند اولویت قائل نیستیم.

تمامی مراکز دانشگاهی که از طریق API به سازمان تأمین اجتماعی متصل شوند با لحاظ تراکنشی که دارند ظرف ۴۵ روز پرداختی شان را به مدت حداکثر ۶ ماه یعنی از ابتدای آبان سال گذشته تا پایان فروردین تسویه خواهیم کرد. این کار از بزرگترین پروژه‌های آی تی کشور است و موفقیت در این پروژه بزرگ، اهمیت زیادی در سطح ملی دارد، نسخه الکترونیک موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود.

تکمیل نسخه الکترونیک با تمام توان ادامه دارد

" ج

تکمیل نسخه الکترونیک با تمام توان ادامه دارد

کد خبر 495745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.