مسافران، تاکسیرانان مشهدی را ارزیابی می‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه ارزیابی مسافران از تاکسیرانان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه تاکسیرانان مشهدی توسط مسافران ارزیابی می‌شوند.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارزیابی تاکسیرانان توسط مسافران و بازرسان سازمان تاکسیرانی از طریق کد USSD ، سامانه ارتباط مسافران و اپلیکیشن نظارت و بازرسی امکان‌پذیر شده است.

وی با بیان اینکه استقرار نظام ارزیابی به منظور بهره‌مندی تاکسیرانان شایسته از رفاهیات سازمان، راه اندازی شده است، افزود: در ابتدای این ارزیابی ۷۰ امتیاز برای همه تاکسیرانان فعال ثبت خواهد شد که پس از کسب حداقل ۵۰۰ امتیاز توسط تاکسیرانان که از طرف شهروندان از طریق رضایت سنجی مسافر تکمیل می‌شود، در حساب کاربری تاکسیران لحاظ شده و در پایان هر سال حداکثر پنج هزار امتیاز قابل انتقال به سال بعد است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: از موارد ثبت امتیاز منفی در حساب کاربری تاکسیران، تأخیر در تمدید پروانه بهره‌برداری و پروانه تاکسیرانی، قفل شدن فعالیت به دلیل تأخیر در پرداخت فیش‌های واریزی و شکایات مردمی است.

وی تاکید کرد: تعداد ساعات آموزش فوق برنامه و میزان رضایت مسافر از تاکسیران که بر پایه امتیاز یک تا ۱۰ محاسبه می‌شود از دیگر موارد امتیاز دهی به تاکسیران است.

محبی ادامه داد: چنانچه تاکسیران پنج تخلف یا بیشتر داشته باشد از چرخه ارزیابی عملکرد سازمان در آن سال حذف خواهد شد و امکان استفاده از امتیاز خود، جهت بهره‌مندی از رفاهیات سازمان را نخواهد داشت.

کد خبر 495712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.