مربی ذوب آهن: پرسپولیس تیمی قابل احترام است/ به دنبال ارتقای جایگاه خود هستیم

مربی ذوب آهن معتقد است بازیکنان این تیم می‌توانند با تلاش و تمام تمرکز با دست پر از زمین خارج شوند.

به گزار ش خبرنگار ایمنا، مجید محافظت کار امروز (یکشنبه) در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی حساسیت‌های خاص خود را دارد ما تیمی هستیم که شرایطمان در جدول مشخص است و پرسپولیس نیز جز مدعیان به حساب می‌آید، پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ و قابل احترام هست و نیازی به معرفی این تیم نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست، اما تیم ما هم به خاطر شرایط جدول و روندی که تیم داشته به دنبال ارتقای جایگاه جدولی هستیم، بازیکنان تیم هم به این موضوع واقف هستند که می‌توانند با تلاش و تمام تمرکز با دست پر از زمین خارج شوند.

مربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قاسم حدادی فر، کاپیتان با اخلاق تیم را به خاطر جراحی زانو در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در آمادگی هستند و با توکل بر خدا فردا با تمام توان برای تیم به میدان خواهند رفت.

محافظت کار درباره داوری دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: در جایگاهی نیستیم که بخواهیم در خصوص داوری اظهار نظر کنیم، باشگاه و تیم ذوب آهن کارشان را به شکل سالم پیش می‌برند و تنها موضوعی که می‌توانیم به آن بپردازیم این است که برای گروه داوری آرزوی موفقیت کنیم و امیدوار هستیم فردا شاهد قضاوت منصفانه باشیم و در نهایت نتیجه خوبی به هواداران ذوب هدیه کنیم.

کد خبر 495675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.