جبران مافات در آبادان

آبی پوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر امشب به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان مجیدی امروز در دیدار معوقه هفته بیستم این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل صنعت نفت، اولین برد لیگ برتری‌شان در سال جدید را دشت کنند. استقلال البته در سال ۱۴۰۰، چهار پیروزی داشته است. سه پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه (دو بازی رفت و برگشت) و الاهلی عربستان و یک پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب آهن و حالا آنها در بازی با برزیل ایران به دنبال دهمین برد فصلشان هستند. استقلال پس از امتیازهای مهمی که در هفته‌های اخیر از دست داد برای جبران نتایج ضعیف خود به آبادان سفر خواهد کرد تا شانس خود را برای قرار گرفتن در تیم‌های صدر جدول لیگ و کسب سهمیه آسیا افزایش دهد.

حسینی درون دروازه

مصدومیت رشید مظاهری در دیدار دربی و حضور نداشتن وی با تیم، باعث شده تا سید حسین حسینی گلر آبی‌پوشان در این بازی فیکس شود.

مدافعان با حضور دانشگر

محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر صنعت نفت آبادان خواهند بود. به نظر می‌رسد دانشگر بر خلاف دیدارهای گذشته از ابتدا در این دیدار فیکس باشد.

خط میانی آبی‌ها

هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان پور موسوی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند این در حالی است که فرشید اسماعیلی با گذراندن دوران مصدومیتش از ابتدای بازی فیکس خواهد بود.

دو مهاجم در خط حمله

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است مصدومیت دیاباته باعث شده این بازیکن در سفر تیم به آبادان همراه آن‌ها نباشد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 495668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.