گاندوها به دنبال امتیاز در فولادشهر

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته بیست و دوم لیگ بیستم، امروز میزبان پرسپولیس خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن در یکی از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم باید به مصاف پرسپولیس برود؛ دیداری جذاب و حساس که نتیجه آن علاوه بر جایگاه ۲ تیم برگزارکننده، برای سپاهان نیز حائز اهمیت بوده و می‌تواند معادلات رقابت تیم‌های بالای جدول را پیچیده‌تر کند. ذوب‌آهن در حالی آماده میزبانی از پرسپولیس می‌شود که هفته گذشته مقابل گل‌گهر با تک گل باقری شکست خورد تا بهترین فرصت برای فاصله گرفتن از قعر و بهبود جایگاهش را از دست بدهد. ذوبی‌ها که از ۲۲ بازی قبلی خود ۴ برد، ۹ تساوی و ۹ شکست به دست آورده و با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته‌اند؛ شانس خوبی دارند که با پیروزی در این دیدار صعود یک پله‌ای را تجربه کرده و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی می‌ایستد.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با پرسپولیس هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. قطعاً کار این مدافعان برابر قرمزها سخت خواهد بود.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور جهانی در میدان و استفاده از تجربه وی قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد این در حالی است که قاسم حدادی فر دیگر هافبک با تجربه ذوبی‌ها به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان برود.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان گل محمدی خواهند بود. به احتمال فراوان دارکو بیدوف در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهد آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر پرسپولیس

شهاب گردان، وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری.

کد خبر 495659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.