عملیات دشوار در اصفهان

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در دیداری حساس به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در بازی معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. سرخ‌پوشان که هفته گذشته در شهرآورد پایتخت توانستند برابر استقلال پیروز شوند در این دیدار تلاش می‌کنند با برد برابر ذوبی ها از کورس قهرمانی جا نمانند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی در این دیدار حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

کنعانی و دیگران

سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیرتخصصی‌شان دوباره در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت. غیبت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی در این دیدار ممکن است قرمزها را با مشکلاتی در دفاع مواجه کند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان حسینی، مهدی ترابی، احسان پهلوان و احمد نوراللهی، میلاد سرلک هستند. به نظر می‌رسد محمد شریفی می‌تواند در این دیدار و در نیمه دوم به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

حامد لک، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 495655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.