عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم خردادماه

در این بسته خبری از آسفالت قدیمی‌ترین ورودی شهر زرند تا بهسازی و ترمیم مخازن پسماند سطح شهر ساری و مراحل احداث مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار درون شهری قزوین

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرایی شدن نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون شهری (تاکسی‌ها و وانت بارها) در سال ۱۴۰۰ با ۳۰ درصد افزایش به طور میانگین خبر داد.

اصلاح و ساماندهی تابلوهای معابر شهر قدس

شهرداری قدس با هدف بهبود وضعیت شناسایی و دسترسی آسان شهروندان به معابر سطح شهر عملیات اصلاح و ساماندهی معابر سطح شهر را توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس به اجرا در می‌آورد.

آسفالت قدیمی‌ترین ورودی شهر زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند از عملیات بهسازی، آرام سازی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) که از قدیمی‌ترین ورودی‌های شهر زرند است، خبر داد.

بهسازی و ترمیم مخازن پسماند سطح شهر ساری

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری اقدام به تعمیر و بازسازی مخازن پسماند سطح شهر کرده است، هدف از این اقدام، رعایت اصول بهداشتی و خدمات‌رسانی مناسبت‌تر به شهروندان مرکز استان اعلام شده است.

رونمایی از بزرگترین پیکره ایثار و مقاومت در کشور

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج از رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: به این مناسبت مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در آبیدر افتتاح می‌شود.

ادامه عملیات آسفالت معابر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری از ادامه عملیات آسفالت و لکه گیری معابر شهری خبر داد و گفت: در همین راستا عملیات آسفالت خیابان دوم شهرک وحدت آغاز شده و هم اکنون نیز عملیات نصب علائم ترافیکی در فاز اول بلوار کشتارگاه در دست اقدام است.

رفع موانع پیش روی بازگشایی خیابان اصلی شهر هیدج

رضا حیدری، شهردار هیدج از رفع موانع پیش روی بازگشایی و ساماندهی خیابان اصلی این شهر خبر داد.

مراحل پایانی احداث مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر

این مجموعه با هدف حفظ محیط زیست و مدیریت پسماندهای عادی مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر در ضلع جنوبی مجتمع و در مساحتی حدود ۵۰۰۰ مترمربع از محل اعتبارات شهرداری، با رویکرد ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری، بازیافت پسماندهای با ارزش، کاهش حجم پسماندهای تولیدی و مدیریت هزینه در مراحل پایانی احداث و بهره برداری قرار دارد.

آمادگی شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات در منظریه

سید رضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اگر آماده‌سازی منظریه بر اساس قانون بر عهده شهرداری باشد تا پایان سال مشکلات شهرک حل خواهد شد، گفت: اگر راه و شهرسازی گامی در راستای تکمیل زیرساخت‌ها بردارد شهرداری آمادگی کامل را برای ارائه خدمات در منظریه دارد.

راه اندازی مجتمع رفاهی چرام در گرو تامین ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

علی نوری، شهردار چرام گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و راه اندازی مجتمع رفاهی، تجاری و اداری شهر چرام نیاز است.

کد خبر 495616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.