استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر برای زیباسازی شهر

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برای طرح‌های هنر شهری با توجه فراخوان‌ها و استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر، پیشنهاداتی از سوی بخش‌های هنری به سازمان ارسال می‌شود و سازمان با توجه به ردیف‌های اعتباری اقدامات لازم را اجرایی می‌کند.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ساختار اداری سازمان زیباسازی در حوزه‌های مختلف هر ساله بر اساس بودجه اقداماتی را از جمله مبلمان شهری، هنر شهری، نورپردازی و ستاد آذین بندی انجام می‌دهیم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: اکثر فعالیت‌های این سازمان قابلیت اجرایی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری را دارد، از این رو همه طرح‌ها توسط حوزه سازمان با کمک بخش خصوصی و کارشناسان مربوطه در زمینه مبلمان، نورپردازی و غیره اجرایی می‌شود.

وی گفت: ستاد آذین بندی با استفاده از ظرفیت‌های حوزه فرهنگی، روابط عمومی، کنترل نظارت و معاونت هنری سازمان تشکیل شده و برای فضاسازی و آذین‌بندی شهر با هماهنگی مناطق ۱۵ گانه تصمیم‌گیری ها انجام می‌شود.

موذنی اظهار کرد: در خصوص موضوعات هنر شهری با توجه فراخوان‌ها و استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر، پیشنهاداتی از سوی بخش‌های هنری به سازمان ارسال می‌شود و سازمان با توجه به ردیف‌های اعتباری اقدامات لازم را اجرایی می‌کند؛ البته تمام طرح‌ها در کمیته فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تصویب در هیئت مدیره به مرحله اجرا می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نورپردازی و مبلمان شهری نیز همین فرآیند طی شده و تمام ایده‌ها و طرح‎‌ها در کمیته فنی مطرح و با مصوبه هیئت مدیره اجرایی می‌شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در بخش اجرا نظارت عالیه داریم و در مناطق ۱۵ گانه نماینده سازمان زیباسازی با عنوان کارشناس زیباسازی حضور دارد تا نظارت مطلوب بر اجرای طرح‌ها و ایده‌ها انجام شود.

کد خبر 495486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.