تجلیل از ۴ شهرداری در جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران که با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش ‏روابط عمومی‌های استان برگزار شد، روابط عمومی شهرداری‌های ساری، بهشهر، قائم شهر و ‏نوشهر تجلیل شدند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران که با هدف پویاسازی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد، روابط عمومی شهرداری ساری توانست رتبه نخست آن را کسب کند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور استاندار مازندران همراه بود، «حسین مرتضوی» مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری در گروه «ارتباط رسانه‌ای» مورد قدردانی قرار گرفت و از مدیران روابط عمومی شهرداری‌های رامسر، نوشهر، قائم‌شهر و بهشهر نیز تجلیل شد.

«عباس مهدوی» مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در ادامه این جشنواره گفت: این جشنواره در بخش‌های رقابتی، آموزشی، کارگاه‌های آموزشی، همایش تخصصی تولید محتوا، نمایشگاه فعالیت خلاقانه برگزار شد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ سازی در حوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه سازی افکار عمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی و فعالیت‌های نمایشگاهی برگزار شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: این جشنواره آغازی برای شناسایی روابط عمومی‌های فعال و صاحب اثر در حوزه‌های مختلف ارتباطات رسانه‌ای است و امیدواریم با معرفی و تجلیل از افراد برگزیده، زمینه تقویت این بخش فراهم شود.

وی عنوان کرد: در این جشنواره ۲۵ نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های برتر استان در بخش‌های مختلف برگزیده یا شایسته تقدیر شناخته شده و با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شدند.

کد خبر 495469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.