تولید پهپاد جدید DJI با اهداف آموزشی

شرکت DJI اخیرا پهپاد جدیدی با اهداف آموزشی تولید کرده است که RoboMaster Tello Talent نام دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت DJI پهپادی به نام RoboMaster Tello Talent را وارد بازار کرده است. این محصول نسبت به نسل پیشین خود RoboMaster Tello EDU پیشرفته‌تر است و به ویژگی‌های قابل توجهی مجهز شده است. بهره‌مند شدن از هوش مصنوعی بیشتر و گسترده در محصول جدید آن را به یک پهپاد بسیار قدرتمند در زمینه آموزشی تبدیل کرده است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که پهپاد RoboMaster Tello Talent دارای یک صفحه است که باعث شده از قابلیت‌های جدید زیادی پشتیبانی کند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که قابلیت‌های جدید به لطف ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار جدید به وجود آمده است. DJI معتقد است که این گجت در آینده کاربردهای مهمی ارائه خواهد کرد.

هدف بخش آموزشی DJI و تولید محصولات مرتبط با این حوزه همکاری گسترده در سطح جهانی با مدارس برای دستیابی به منابعی است که آموزش علوم، فناوری، ریاضی و مهندسی (STEM) را ارتقا می‌دهند. شرکت سازنده اعلام کرده است که پهپاد RoboMaster Tello Talent به منظور جلب توجه دانش آموزان به STEM از هوش مصنوعی بهره می‌برد. استفاده از این ابزار به فهم آسان مطالب و تطبیق دادن آن‌ها با دنیای واقعی کمک شایانی می‌کند.

گجت ذکر شده قادر است به دانش آموزان مبتدی کمک کند مطالب درسی را به خوبی فرا بگیرند و آن را در دنیای واقعی به کار بگیرند. شرکت DJI تولید ربات در زمینه‌های آموزشی را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است علاوه بر این، شرکت ذکر شده در حال توسعه پهباد با اهداف کشاورزی است.

کد خبر 495463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.