بلوار مهدیه مشهد به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل می‌شود

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهردار مشهد گفت: امروز _یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰_ بلوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: پروژه بازگشایی بولوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با هدف کاهش بار ترافیکی بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و افزایش مبادی ورودی شهرداری منطقه ۱۲ از سمت بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در تاریخ ۹ بهمن ماه ۹۹ آغاز شد.

وی افزود: اجرای این پروژه همچنین سطح دسترسی منطقه ۱۲ در شبکه معابر شهری و استفاده از ظرفیت ترافیکی معابر داخلی محدوده این منطقه در تخلیه بار ترافیکی ورودی شهر مشهد از سمت چناران و گلبهار و سطح ایمنی و کیفی محور بزرگراه پیامبر اعظم (ص) را ارتقا خواهد داد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: پاسخ گویی به نیاز شهروندان و افزایش سطح رضایت‌مندی، بهبود و بهسازی شبکه معابر شهرداری منطقه ۱۲ و سرعت بخشیدن به آبادانی و ساخت و ساز منطقه از دیگر اهداف اجرای این پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه بلواری به طول ۱۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در انتهای بلوار مهدیه احداث شده و این منطقه را به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل خواهد کرد، ادامه داد: همچنین بزرگراه پیامبر اعظم (ص) نیز به طول بیش از یک کیلومتر تعریض و معبری کندرو به طول ۷۰۰ متر و عرض متوسط ۹ متر احداث شده است.

کاظمی گفت: برای پروژه بازگشایی بلوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) بیش از ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۵ هزار متر مکعب لایه تقویتی، شش هزار و ۳۰۰ متر مکعب لایه زیراساس، شش هزار و ۳۰۰ متر مکعب لایه اساس، شش هزار و ۵۰۰ متر طول جدول، سه هزار و ۵۰۰ متر طول کانال هدایت آب‌های سطحی، ۴۵ هزار متر مربع آسفالت و ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز اجرا شده است.

کد خبر 495457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.