تداوم اجرای طرح گسترده پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از ادامه اجرای طرح پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری گرگان خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد سالاری با اعلام این خبر گفت: طرح پاکسازی زمین‌های خالی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در شهر گرگان شروع شده و در حال حاضر با جدیت، طبق برنامه ریزی انجام شده بیشتر محلات سطح شهر تسطیح، پاکسازی شد.

وی افزود: این طرح به منظور حفظ بهداشت محیط و حذف نازیبایی بصری و پاکیزه نگه داشتن فضاهای شهری به صورت گسترده در سطح مناطق سه گانه در حال اجرا است و در این هفته زمین‌های خالی کوی منظریه، رسالت، شمال امام زاده عبدالله، شهرک جامی و لامعی انجام شد.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان اظهار کرد: عملیات علف تراشی، تسطیح و پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری به منظور ارتقای بهداشت محیط زیست، سلامت شهروندان و جلوگیری از آتش سوزی علف‌های خشک در فصل گرما با استفاده از ادوات به طور گسترده انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمین‌های خالی سیمای بصری شهر را مخدوش می‌کند و اگر از وجود زباله، خاک و نخاله پاک سازی نشود محلی برای فعالیت حشرات و جوندگان موذی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

سالاری با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از آتش سوزی علف‌های خشک شده در سطح مناطق شهری و همچنین زیباسازی محیط شهری و به منظور پاکسازی زمین‌های خالی قرارداد ۴۵ ساعته با بخش خصوصی منعقد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: از ریختن زباله، خاک و نخاله در زمین‌های خالی خودداری کنند تا با همراهی یکدیگر شهری پاک و زیبا داشته باشیم.

کد خبر 495426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.