تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: توزیع ۵.۵ میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ در سطح کشور صورت گرفته و تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر در کشور واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در اینستاگرام خود نوشت:

"تشریح الزامات ستاد ملی کرونا برای نامزدهای انتخابات

معمولاً بعد از ماه رمضان برخی جشن‌ها و عروسی‌ها بیشتر می‌شود و نیاز به دقت بیشتری است. از طرفی گرم شدن هوا و روشن کردن کولرها به ویژه در مناطق گرمسیر بدون بازکردن درب و پنجره و عدم گردش هوا عامل خطری برای انتشار ویروس است. معمولاً در اواخر بهار و تابستان، سفرها آغاز می‌شود که از مردم عزیز می‌خواهیم مطلقاً به سفر نروند.

کارناوال‌های تبلیغاتی، ممنوع

هرگونه تجمع در فضای بسته؛ ممنوع

در این راستا، برای تبلیغات نامزدها، اصل را بر تبلیغات سالم با اولویت حفظ سلامتی مردم و تجمع‌های حداقلی در نظر گرفته‌ایم. هرگونه تجمع در فضاهای بسته مانند مساجد، سالن‌های اجتماع، مساجد، تالارهای پذیرایی و سالن‌های ورزشی، ممنوع است. اما در فضاهای باز مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی‌های خود را برگزار کنند.

تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور

توزیع ۵.۵ میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ در سطح کشور؛ تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در کشور واکسینه شده‌اند. افراد بالای ۷۰ سال بعد از ارسال پیامک به مراکز مراجعه کنند و کسانی که پیامک دریافت نکردند فعلاً مراجعه نکنند تا پیامک دریافت کنند. نوبت واکسیناسیون نمی‌سوزد و واکسن به اندازه کافی داریم. "

تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور

کد خبر 495398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.