در استان اصفهان اکنون مصرف گاز  ۶۰ میلیون متر مکعب است

مدیر کل اداره گاز استان اصفهان گفت: در استان اصفهان مصرف گاز اکنون در یک شبانه روز ۶۰ میلیون متر مکعب است که این رقم در فصل زمستان بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مصطفی علوی امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز گلپایگان اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان ۴۰ هزار مشترک در بخش خانوار و سه هزار مشترک در بخش صنعتی و غیره از نعمت گاز بهره‌مند هستند. بند قاف و زیر ساخت‌های لازم به لحاظ عرضه خدمات پس از فروش در سطح این شهرستان برقرار است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان تمام شهرستان‌ها و حتی روستاهای دارای شرایط از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: در شهرستان فریدون‌شهر تعداد معدودی روستا وجود دارد که گازرسانی به این مناطق در ردیف برنامه قرار گرفته است که مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

مدیر کل اداره گاز استان اصفهان ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ در قالب مصوبه شورای اقتصاد تلاش داریم که بر اساس برنامه به واحدهای صنعتی باقیمانده نیز کار گازرسانی انجام شود.

علوی با بیان اینکه در سال ۹۹ بالغ بر ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی در سطح استان اصفهان انجام شده است که ۶۰ میلیون متر مکعب گاز جایگزین شده است که شامل واحدهای صنعتی و مرغداری‌ها و گاوداری‌های پراکنده در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و شبکه وسیع گاز در استان اصفهان تلاش داریم که در فصل گرم سال اقدامات لازم برای گازرسانی انجام شود تا در فصل زمستان خدمات مورد نظر ارائه شود.

مدیر کل اداره گاز استان اصفهان تأکید کرد: در استان اصفهان مصرف گاز اکنون در یک شبانه روز ۶۰ میلیون متر مکعب است که این رقم در فصل زمستان بیشتر می‌شود که اگر این رقم که نقطه تعادل مصرف گاز است رعایت شود در فصل زمستان در بخش خانگی و صنعت دچار مشکل نخواهیم شد.

علوی تأکید کرد: در سال ۱۴۰۰ ادارات ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز هستند که در اجرای این امر مهم با نصب سیستم هوشمند و سایر اقدامات انجام دهند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات ۷ ساله سید رضا میرهندی قدردانی و سید مهدی خاتمی به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 495357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.