عصرانه خبری شهرهای ایران در اول خردادماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی سامانه «بومیار» شهر قدس تا مهار حریق بازار شب نجف آباد و تابلوگذاری و ایمن سازی جاده سلامت قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تابلو گذاری و ایمن سازی جاده سلامت قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر جاده سلامت با استفاده از تابلو گذاری و نصب علائم ترافیکی افقی ایمن سازی شد.

لایروبی و پاکسازی بیش از ۳۰ درصد از انهار و جوی‌های سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از عملیات لایروبی و تنظیف جوی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای روان سازی آب، جلوگیری از بوی بد جوی‌ها و معابر، جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر در حال انجام است.

جلسه هم اندیشی شهرداری فردیس و امور آب

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان شهرداری و امور آب در راستای سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی فاز دوم بلوار کشتارگاه خبر داد.

راه‌اندازی سامانه «بومیار» بزودی در شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت شهری تحت عنوان «سامانه بومیار» در آینده‌ای نزدیک با هدف ارتباط مؤثرتر میان مدیریت شهری و شهروندان و ارائه خدمات باکیفیت‌تر و دقیق‌تر خبر داد.

خرید ۳ هزار تن قیر با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: سه هزار تن قیر برای تأمین کارخانه‌های آسفالت شهرداری اردبیل به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود.

اجرای فاز اول پارک مسافر بروجرد

حمید چوبکار، مدیر املاک شهرداری بروجرد گفت: فاز اول پارک مسافر شهرستان ۷ هکتار است.

تولید ۷ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تولید حدود ۷۰۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال جاری توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر خبر داد.

مهار حریق بازار شب نجف آباد

حسنعلی امیر کاوه، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: اولین تماس شهروندان با آتش نشانی نجف آباد در خصوص آتش سوزی بازار شب، ساعت ۲ و ۴۸ دقیقه بعد از ظهر جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شد و اولین خودروی اطفائیه سازمان، کمتر از ۸ دقیقه بعد، در محل مشغول مهار آتش شد و اطفا کامل آتش، با مشارکت ۱۲ نیروی آتش نشانی، حدود یک ساعت و نیم طول کشید.

توقیف ۴۰ دستگاه تاکسی تلفنی غیرمجاز در مشگین شهر

سیدحجت جوادزاده، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر گفت: ۴۰ دستگاه تاکسی تلفنی که در این شهر به صورت غیرمجاز و غیرقانونی فعالیت می‌کردند توقیف شدند.

بهره‌برداری بیش از ۳۲ پروژه شهری در زرقان

غلامحسین فروزان، شهردار شهر زرقان گفت: شهرستان زرقان شاید در گذشته از لحاظ مالی وضع خوبی نداشت اما اکنون به همت همه پرسنل و حوزه‌های مختلف شهرداری، پس از تقریباً ۴ سال تلاش شبانه روزی، ۳۲ پروژه در شهر زرقان از سال ۹۶ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تقدیم مردم خوب این شهر شده است.

کد خبر 495324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.