پیش‌بینی بورس فردا ۲ خردادماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا منفی باشد و در سمت تقاضا قدرت بیشتری از نهادهای حقوقی شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۲ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: با نگاهی به تابلوی معاملات نماد ملی مس ایران، مشهود است که میزان خرید حقیقی ۳۷ درصد با ۳۸ میلیون برگه سهم و میزان خرید حقوقی ۶۲ درصد با ۶۴ میلیون برگه سهم که تا ساعت ۱۲.۱۶ اتفاق افتاد است.

کاملاً واضح است که حقوقی تا جایی که می‌توانند در حال کمک به بازار هستند از روی تابلوی معاملات مشخص است حال چه اصراری بر صف فروش نشینی است؟ شرکت‌ها چگونه باید گزارش دهند که افراد حقیقی دارایی خود را به آتش نکشند؟

پیش‌بینی بورس فردا ۲ خردادماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش از این به عملکرد حقوقی‌های بازار نقدهایی وارد شد اما اکنون عملکرد افراد حقیقی نیز مورد انتقاد است یک میلیون و ۲۰۰ هزار برگه سهم توسط ۱۱۷ کد نشان دهنده افراد حقیقی و سهامدار خرد است، فصل مجامع نزدیک است بخش زیادی از نمادهای بازار چند روزی بسته خواهند شد و تقسیم سود خواهند داشت لازم است سرمایه گذاران از صف نشینی خود داری کنند.

البته مردم هم از قول و قرارهایی که گذشته شده است و در عمل منجر به هیچ تغییری در بازار نشده خسته اند و اعتماد آنها به به این دولت از بین رفته است، امید است دولت بعدی بتواند این بازار را ساماندهی کند.

پیش بینی می‌شود بازار فردا منفی باشد و در سمت تقاضا قدرت بیشتری از نهادهای حقوقی شاهد باشیم.

کد خبر 495300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • زیان دیده اعتماد نا به جا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    هیچ نظری ندارم ولی خداییش حقوقی ها الان که دارن مفت مفت سهم های مردمی که 70درصد ضرر کردند رو میخرند به نظر شما دارند کمک میکنند به بازار فقط امیدوارم به این شعر در نومیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است
  • علی...... IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    اقای دهنوی چرا اخه داریاینجور میکنی چرا مگه مردم چه گناهی کردن باید اینجور کنید باهاشون چرا از مردم سو استفاده میکنید وقتی هیچکس راضی نیست این پولا چطور از گلو زن و بچتون میره پایین