مشکلات ثبت نام مدارس و عدم رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های امتحانی را گزارش دهید

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از راه اندازی سامانه‌ای در شبکه شاد برای دریافت مسائل و شکایات مردمی در شهر تهران پیرامون مواردی چون عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی، مشکلات ثبت نام مدارس و دریافت وجوه و شهریه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود ثقفی در این باره توضیح داد: در راستای برقراری ارتباط شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه اندازی سامانه‌ای تحت عنوان tehranedubox در شبکه شاد کرده است.

وی افزود: تمام افراد می‌توانند پیام‌های صوتی، تصویری و نوشتاری خودشان را درباره مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران را اعم از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حوزه‌های امتحانی، مشکلات ثبت نام، دریافت وجوه و شهریه و سایر موارد به صورت مستقیم ارسال کنند.

ثقفی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت دائم این سامانه را رصد خواهد کرد و به تمام مواردی که از این طریق ارسال می‌شود رسیدگی ویژه خواهد شد گفت: درخواست می‌کنیم در هر پیامی که ارسال می‌شود مشخصات کامل محل مورد اعتراض اعلام شود که مشخص باشد اعتراض درباره کدام مدرسه و حوزه امتحانی است تا بتوانیم پیگیری کنیم. هیچ الزامی نیست که اسم و مشخصات فرد درج شود، اطلاعات محرمانه است و رسیدگی فوری و دقیق به موارد ارسالی انجام خواهد شد.

مشکلات ثبت نام مدارس و عدم رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های امتحانی را گزارش دهید

منبع: ایسنا

کد خبر 495296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.