دومین مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین صادر شد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دومین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها برای شهرداری‌های استان خراسان جنوبی صادر شد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد دراین‌باره گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، دومین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها برای شهرداری‌های استان خراسان جنوبی صادر شد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده‌اند بر اساس ارزیابی شاخص‌های تعیین شده، شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تلاش سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور سرعت بیشتری بگیرد تا در کمترین زمان ممکن شاهد ساماندهی بخش بزرگی از نیروی انسانی شهرداری‌ها باشیم.

به گزارش ایمنا، نخستین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها هفته قبل برای شهرداری قم صادر شد.

منبع: مهر

کد خبر 495287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.