انتخاب پیمانکار برای ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از توزیع اسناد مناقصه جمع آوری پسماند خشک شهر اصفهان از امروز _شنبه دوم اول خردادماه ۱۴۰۰_ خبر داد.

محمد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر اصفهان از جمله شهرهای سرآمد در زمینه مدیریت پسماند در سطح کشور است، انتخاب پیمانکاران برای مدیریت پسماند خشک دارای حساسیت بالایی است چرا که بر کیفیت مدیریت پسماندها، فرآیندهای جمع آوری و مشارکت شهروندان تأثیر زیادی دارد.

وی ادامه داد: در خرداد ماه قرارداد پیمانکاران فعلی در زمینه جمع آوری پسماند خشک به پایان می‌رسد و بر همین اساس هم جلسات مربوط به بررسی قرارداد و اسناد پیمانکاران جدید از چندی پیش آغاز شده تا با بررسی همه جوانب، بستر مناسب برای حضور و ورود پیمانکاران تخصصی و حرفه‌ای به این عرصه فراهم شود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجربه و تخصص پیمانکار رکن اصلی در اجرای صحیح و حرفه‌ای فرایند جمع آوری و مدیریت پسماند است، افزود: با توجه به اینکه اصفهان برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای خود در عرصه مدیریت پسماند و توسعه پایدار نیازمند عوامل اجرایی متخصص است، برای پیمانکاران داوطلب شرکت در مزایده علاوه بر شرایط عمومی، داشتن یک سال سابقه جمع آوری پسماند خشک یا جمع آوری پسماند تر در یکی از شهرهای کشور نیز الزامی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اسناد مزایده از اول خرداد ماه سال جاری توزیع خواهد شد، ادامه داد: شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند از طریق وبسایت یا شماره تماس‌های سازمان ۳۵۳۱۴۷۵۷ اطلاعات تکمیلی در این زمینه را دریافت کرده و مطابق با سال‌های گذشته نسبت به خرید اسناد، تکمیل و تحویل آنها اقدام کنند تا پس از بررسی پیشنهادات شرکت‌های برگزیده انتخاب و اعلام شود.

بدیعی تأکید کرد: همه تلاش ما در مراحل بررسی و تنظیم اسناد همچنین برگزاری مزایده بر این است تا شرکت‌های دارای صلاحیت، تخصص، تعهد و تجربه کافی بتوانند در این حوزه ورود یابند تا شاهد ارتقای کیفیت جمع آوری پسماند خشک و افزایش مشارکت شهروندان در زمینه تفکیک از مبدأ باشیم.

کد خبر 495255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.