پروژه‌های توسعه ای دانشگاه اصفهان افتتاح شد

پروژه‌های دانشگاه اصفهان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه - ۱ خردادماه ۱۴۰۰ - سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از بخش‌های مختلف دانشگاه اصفهان بازدید و پروژه‌های مختلف آن را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه گسترش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان

با توجه به افزایش تجهیزات و وسایل آزمایشگاه مرکزی اصفهان، توسعه فیزیکی این مجموعه لازم بود. آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان در کنار ساختمان دانشکده فیزیک قرار دارد. این مجموعه در زمینی با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با عاملیت یک شرکت بخش خصوصی و نظارت دفتر فنی دانشگاه احداث شده است. مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان شامل شش آزمایشگاه جامع است که در مدت شش ماه به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه اسنوا تک

پروژه مرکز نوآوری دانشگاه اصفهان در طرح جامع و در ضلع شمالی دانشگاه پیش‌بینی شده است. ساختمان زمین شناسی این مجموعه با مساحت تقریبی سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و با حمایت معاونت علمی فناوری رئیس جمهور بازسازی شد.

در این پروژه شاخص‌های مدیریت سبز مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر استفاده از پنجره‌های دوجداره و عایق در قسمت تأسیسات مکانیکی و الکتریکی از موارد فوق کم مصرف نیز استفاده شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه از دو مرکز تی. دی. سی و مرکز سی. دی. سی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 495226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.