گوشی ردمی Note 8 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده است که به زودی از محصول جدید خود به نام ردمی Note 8 2021 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی یک توئیت جدید از تصویر پنل جلویی گوشی جدید خود به نام ردمی Note 8 2021 منتشر کرده است که نشان می‌دهد صفحه نمایش این گوشی که مشابه گوشی ردمی Note 8 است به یک ناچ قطره‌ای مجهز شده است. شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی در مورد طراحی پنل پشتی گوشی منتشر نکرده است بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا طراحی آن شبیه نسخه اصلی است یا خیر.

هنوز مشخص نشده است که آیا گوشی ردمی Note 8 2021 در ماه مه یا ژوئن معرفی خواهد شد البته شرکت سازنده تیزرهای بیشتری از این محصول ارائه خواهد داد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نام تجاری گوشی ذکر شده M1908C3JGG است و گواهی بلوتوث SIG و FCC را دریافت کرده است. دریافت گواهینامه‌های ذکر شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی Note 8 2021 به بلوتوث 5.2، MIUI 12.5 و باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی مجهز است و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به شایعات منتشر شده گوشی جدید شرکت شیائومی دارای صفحه نمایش LCD، با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. تراشه به کار رفته در این محصول نیز مدیا تک هلیو G85 است که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. به احتمال بسیار زیاد، گوشی ردمی Note 8 2021 به دوربین چهار گانه مجهز خواهد بود که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. انتظار می‌رود که این محصول تنها در چند بازار جهانی عرضه خواهد شد.

کد خبر 495202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.