گوشی تکنو Spark 7  پرو چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند تکنو Spark 7 پرو در تاریخ 25 مه در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت تکنو ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد گوشی تکنو Spark 7 پرو را وارد بازارهای جهانی کند، همچنین تأیید کرده است که این محصول در تاریخ ۲۵ مه وارد بازار هند می‌شود. کاربران می‌توانند گوشی تکنو Spark 7 پرو را مانند گوشی‌های Spark 7 از سایت آمازون هند تهیه کنند.

گوشی تکنو Spark 7 پرو دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی، با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای لنز هشت مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تشخیص عمق و یک حسگر مجهز به هوش مصنوعی می‌شود.

گوشی ذکر شده با سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود به تراشه هلیو G80 مجهز است و به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل برای افزایش حافظه آن از کارت microSD استفاده کنند. انرژی مورد نیاز گوشی تکنو Spark 7 پرو از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی نیز بهره می‌برد.

در پنل پشتی گوشی ذکر شده یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شرکت تکنو می‌توان به شبکه 4G VoLTE دوگانه، بلوتوث، GPS، microUSB و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های آبی Alps، سبز Spruce و مشکی Magnet در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که قیمت گوشی تکنو Spark 7 پرو از ۱۲۳ دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 495200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.