پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اجرای طرح روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده شهر"، "افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در اصفهان"، "بهره برداری از ٤٧ اتوبوس بازسازی شده در اصفهان"، "سالن اجلاس سران اصفهان میزبان هنر مجسمه سازان می‌شود"، "گام‌های بی سابقه عمرانی در دوره پنجم"، "ایمن سازی پروژه پل شهید سلیمانی انجام شده است"، "متخصصان شهرداری را به زاهدان می‌فرستیم / سگ‌های بی صاحب در اصفهان حق حیات دارند"، "اجرای ابر پروژه «پل های شهید سلیمانی» در ٢٠ ماه قابل تقدیر است"، "رسالت انسانی خود را در قبال سیستان و بلوچستان محقق می‌کنیم"، "استخدام ٤٦٠ آتش نشان تا تهیه نقشه پهنه بندی "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اجرای طرح روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده شهر

خبر اجرای طرح روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده شهر در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: این کلانشهر در اجرای طرح روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده شهری پیشرو در کشور بوده است.

افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در اصفهان

افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار هم از اخبار پربازدید کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از ۴۷ اتوبوس‌بازسازی شده در اصفهان

بهره برداری از ٤٧ اتوبوس بازسازی شده نیز مورد استقبال مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

۲۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده اصفهان ظهر امروز _ پنجشنبه ٣٠اردیبهشت ماه_ با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

سالن اجلاس سران اصفهان میزبان هنر مجسمه‌سازان می‌شود

گزارش سالن اجلاس سران اصفهان میزبان هنر مجسمه سازان می‌شود نیز از جمله گزارش‌هایی بود که نظر بازدید کنندگان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

شهردار اصفهان گفت: بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برای احداث سالن اجلاس سران در اصفهان هزینه شده است و ازآنجایی که این مکان به محل آمد و شد جهانیان تبدیل می‌شود، نصب سردیس‌هایی در محیط اطراف آن پیش‌بینی شده است.

گام‌های بی‌سابقه عمرانی در دوره پنجم

گام‌های بی سابقه عمرانی در دوره پنجم نیز از پرمخاطب‌ترین گزارش‌های کلانشهرهای ایمنا بود.

سال ۷۱ زمانی که دانشجو بود به شهرداری آمد، در اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی زیادی همچون رینگ سوم ترافیکی، پل اندیشه، میدان میوه و تره بار و … دخیل بوده و سعی کرده پروژه‌ها را با متدها و استانداردهای روز اجرایی کند.

ایمن‌سازی پروژه پل شهید سلیمانی انجام شده است

انجام ایمن سازی پروژه پل شهید سلیمانی هم از پر بازدیدترین های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیر پروژه رینگ چهارم با بیان اینکه در احداث پل شهید سلیمانی ایمن‌سازی لازم برای سرعت خودروها تا ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است، گفت: تاکنون برای احداث این پروژه، بخش فضای سبز، جا به جایی تأسیسات و روشنایی آن حدود ۲۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

متخصصان شهرداری را به زاهدان می‌فرستیم / سگ‌های بی‌صاحب در اصفهان حق حیات دارند

گزارش متخصصان شهرداری را به زاهدان می‌فرستیم نیز از گزارش‌هایی بود که نظر بازدیدکنندگان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

شهردار اصفهان گفت: آمادگی داریم متخصصان شهرسازی، زیباسازی و دفتر فنی خود را به زاهدان بفرستیم تا برداشت کلی از زاهدان داشته باشند و برای توسعه این شهر انتقال تجربه کنند.

اجرای ابر پروژه «پل‌های شهید سلیمانی» در ۲۰ ماه قابل تقدیر است

گزارش اجرای ابر پروژه «پل های شهید سلیمانی» در ٢٠ ماه قابل تقدیر است مورد استقبال مخاطبان کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی ترافیک شرق شهر اصفهان را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

رسالت انسانی خود را در قبال سیستان و بلوچستان محقق می‌کنیم

رسالت انسانی خود را در قبال سیستان و بلوچستان محقق می‌کنیم هم از پربازدیدترین گزارش‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار اصفهان گفت: هم پیوندی بنت، یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان با اصفهان منجر به تشکیل یک خیریه برای کمک به این شهر شد؛ افرادی که در این خیریه حضور دارند، منشأ اثر هستند چرا که می‌توانند تحول دائمی در شهر بنت ایجاد کنند.

از استخدام ۴۶۰ آتش‌نشان تا تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر در اصفهان

گزارش استخدام ٤٦٠ آتش نشان تا تهیه نقشه پهنه بندی خطر در اصفهان نیز مور توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تجهیزات و تأسیسات سازمان آتش نشانی روز به روز در حال ارتقا و به‌روزرسانی است.

کد خبر 495034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.