استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش شد از ظرفیت شهرداری‌ها برای این موضوع استفاده شود و تأمین مالی این برنامه از مسیر صندوق توسعه کارآفرینی امید انجام شود؛ خوشبختانه با مدیریت رئیس صندوق کارآفرینی در استان و شهردار اصفهان اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز _پنجشنبه ٣٠ اردیبهشت_ در آئین بهره برداری از اتوبوس‌های نوسازی شده شهرداری اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ با توجه به شرایط کشور بسته‌ای فراهم شد تحت عنوان بسته اشتغال و کسب و کار فراهم شد و پس از تصویب در شورای عالی اشتغال به ستاد سران قوا ارجاع داده شد؛ در این بسته مبحث بازسازی بافت فرسوده و توجه ناوگان حمل و نقل شهری مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفت.

وی افزود: پس از تصویب این بسته در جلسه سران قوا رئیس جمهور نامه استجازه این بسته را خدمت مقام معظم رهبری ارسال کرد؛ رهبر انقلاب نیز در پاسخ فرمودند با نظارت جدی ردیف خواست شده از صندوق توسعه ملی تخصیص پیدا کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از حوزه‌های این بسته که به نتایج مطلوبی دست یافت مبحث بازسازی ناوگان حمل‌ونقل بود که باعث خرسندی است.

منصوری خاطرنشان کرد: ابتکاری که در سازمان برنامه بودجه انجام شد این بود که تلاش شد از ظرفیت شهرداری‌ها برای این موضوع استفاده شود و تأمین مالی این برنامه از مسیر صندوق توسعه کارآفرینی امید انجام شود؛ خوشبختانه با مدیریت رئیس صندوق کارآفرینی در استان و شهردار اصفهان اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

کد خبر 495000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.