کلاهبرداری میلیونی از دختر جوان

دو کشته در سانحه رانندگی، تصادف دلخراش با ۱۲ مصدوم، کلاهبرداری میلیونی، راز قتل دو کودک، کشف موادمخدر، بخشش قاتل، به دام افتادن سارق حرفه‌ای و دستگیری سارقان اماکن خصوصی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس واحد آتش نشانی شهرداری بیجار گفت: بر اثر تصادف میان یک اتوبوس و پراید در جاده دیواندره به بیجار دو نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.

رسول حیدری اظهار کرد: طی تماس مردمی با واحد آتش نشانی شهرداری بیجار، دو دستگاه خودروی سبک و سنگین امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در بررسی اولیه حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پراید به صورت مستقیم با یک دستگاه اتوبوس مسافربری تصادف کرده است و دو سرنشین پراید در داخل خودرو گرفتار شده‌اند.

رئیس واحد آتش نشانی شهرداری بیجار تاکید کرد: متأسفانه به علت شدت حادثه، دو سرنشین پراید در داخل خودرو در هنگام تصادف کشته و دو نفر سرنشین اتوبوس نیز مصدوم شده‌اند.

وی اضافه کرد: مصدومین حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس تحت درمان قرار گرفتند و رهاسازی اجساد توسط آتش نشانی انجام شد.

۱۲ مصدوم در تصادف مینی‌بوس و تریلر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف مینی بوس با تریلر در شهرک صنعتی کاسپین ۱۲ مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله برای درمان و انتقال آنها به مراکز درمانی اقدام شد.

سهیل سلطانی افزود: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان مبنی بر وقوع تصادف مینی بوس با تریلی در ورودی شهرک کاسپین به سرعت سه آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

سطانی افزود: این حادثه یک مصدوم به حال و ۱۱ مصدوم دچار ضربه (تروما) داشت که اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای درمان آنها انجام شد.

وی افزود: ۹ مصدوم توسط آمبولانس پایگاه‌های کاسپین، زیباشهر و ناصرآباد از فوریت‌های پزشکی و سه مصدوم دیگر توسط هلال احمر به بیمارستان‌های رجایی و رازی قزوین منتقل شدند.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو موادمخدر

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شده و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

حسن شیخ نژاد افزود: مأموران انتظامی ایست بازرسی ایستگاه شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تاکسی مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از خودرو، ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

شیخ نژاد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کلاهبرداری میلیونی از دختر جوان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی از یک دختر جوان با ترفند پرداخت وام کم بهره خبر داد.

فیروز سرخوش نهاد اظهار کرد: پس از مراجعه یک دختر به پلیس فتا و گزارش یک مورد کلاهبرداری تلفنی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شاکیه در یک مرکز تجاری فعالیت دارد و چندی پیش فردی به دنبال تماس تلفنی با وی خود را یکی از مسئولان این شرکت تجاری در پایتخت معرفی کرده و عنوان می‌کند پس از اطلاع از مشکل مالی وی وامی برای رفع نیازها و مشکلات این دختر جوان از سوی سازمان مرکزی در نظر گرفته شد.

رئیس پلیس فتا استان همدان افزود: مالباخته که نیاز و مشکل مالی جدی داشت بدون تحقیق درباره صحت این موضوع، حرف‌های این فرد را باور کرده و فرد کلاهبردار در گام بعدی از شاکیه می‌خواهد برای واریز مبلغ وام در کنار یکی از دستگاه‌های خودپرداز حضور یابد و با این شیوه ۱۰۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرد.

قرص برنج راز مشکوک ۲ کودک

بازداشت مادر معتاد راز مرگ مشکوک دو کودک هشت ساله و دو ماهه در روستای فرطان شهرستان اسفراین در جنوب استان خراسان شمالی به وقوع پیوست را فاش کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در شرایط فعلی این مادر قاتل دستگیر و پرونده برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضائی استان قرار داده شد.

محمد غلامی افزود: مادر این دو کودک پس از قتل فرزندانش قصد خودکشی با بلعیدن مقادیری شیره تریاک را داشت که بلافاصله به مراکز درمانی برای مداوا انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این مادر بی رحم کودک هشت ساله خود را از طریق مسمومیت با قرص برنج و نوزاد دو ماهش را نیز بر اثر خفگی به قتل رساند و با تحقیقات اولیه پلیس از محل مرگ این دو کودک، این راز برملاء شد.

وی اضافه کرد: شب گذشته این دو کودک با ادعای مسمومیت بر اثر گازگرفتگی و منواکسید کربن به اورژانس یکی از بیمارستان‌های شهرستان اسفراین انتقال داده شدند که در بررسی‌های اولیه پلیس، مرگ ناشی از مسمومیت گاز رد و فرضیه قتل در دستور کار قرار گرفت.

غلامی اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی در بررسی از صحنه مرگ این کودکان خردسال، مقادیری قرص برنج که در زمین پراکنده شده بود، کشف کردند که پس از بازجویی از مادر، راز قتل این دو کودک خردسال فاش شد و پرونده وارد ابعاد جدیدی از رسیدگی انتظامی و قضائی قرار گرفت.

بخشش محکوم به قصاص

مدیر زندان مرکزی تبریز گفت: یک زندانی محکوم به قصاص در این زندان با گذشت اولیای دم زندگی دوباره یافت.

حمید عباس زاده اظهار کرد: پرونده این مددجو که به علت نزاع و درگیری ناخواسته و اختلاف درباره زمین‌های کشاورزی روستایی چند سال پیش مرتکب قتل نفس شده بود، با پیگیری‌های یک ساله همکاران در کمیته اخذ رضایت واحد مددکاری و شورای حل اختلاف مستقر در زندان تبریز با عنایات حضرت حق، ختم به خیر شد.

وی افزود: اولیای دم این پرونده قتل باگذشت و اعلام رضایت کتبی دریک روز مانده به موعد اجرای حکم، زمینه رهایی و حیات مجدد این زندانی را فراهم کردند.

عباس زاده با اشاره به کار ارزشمند خانواده مقتول، ادامه داد: بخشیدن حیات و زندگی مختص ذات اقدس الهی است؛ گذشت و رضایت در پرونده‌های قصاص نفس تنها جایی است که خداوند تبارک و تعالی این شأن و قدرت حیات بخشی را به بنده خویش واگذار و تفویض کرده است.

به دام افتادن سارق فراری

فرمانده انتظامی سقز گفت: مأموران پلیس کلانتری ۱۲ شهرستان سقز، موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف شش فقره سرقت شدند.

صیدعلی صفری اظهار کرد: با به دست آمدن اطلاعاتی از یک سارق سابقه دار توسط مأموران پلیس کلانتری ۱۲، موضوع در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس، تحقیقات خود را شروع و موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

صفری گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود هنگامی که با مستندات موجود در پرونده روبرو شد، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۶ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی در شهر سقز اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم افزود: پس از تکمیل مراحل پرونده و مجوز مقام قضائی همه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان قرار گرفت.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: دو سارق اماکن خصوصی در اراک دستگیر و متهمان در اعترافشان به ۱۰ مورد ربودن مال غیر اعتراف کردند.

امیر مختاری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه کلانتری ۱۸ بازار شهرستان اراک، بررسی موضوع از سوی مأموران پلیس آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۸ شهرستان، پس از انجام تحقیقات میدانی لازم به تعدادی از سارقان سابقه دار در این زمینه مشکوک و آنان را تحت تعقیب خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: دو نفر از سارقان سابقه‌دار در مراحل تحقیقات پلیس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.‌

کد خبر 494997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.