عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اطفاء حریق آزمایشگاه دانشگاه گرگان تا تبدیل گاراژ تاریخی کلانتر به سرای هنر و آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طعمه‌گذاری در ۶ منطقه شهر قدس

طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران مضر که با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌های شهری از جوندگان موذی به ویژه موش در ایام فصل گرما توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس انجام می‌شود، در ۶ منطقه دیگر از شهر قدس اجرایی شد.

۳۷ مصوبه در بخش‌های مختلف عمرانی جوین

محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی گفت: در راستای مصوبه کارگروه رفع مشکلات شهرستان جوین ۳۷ مصوبه در بخش‌های مختلف عمرانی در مناطق شهری و روستایی، حوزه راه‌ها، بهداشت و درمان آب و فاضلاب و شهرداری‌ها و تکمیل مجتمع فرهنگی جوین به تصویب رسید.

اطفا حریق آزمایشگاه دانشگاه گرگان

موسی الرضا صفری، ریس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار داشت: ساعت ۲ و ۲۱ دقیقه بامداد امروز (پنج‌شنبه) حریق در یکی از ساختمان‌های دانشگاه گلستان در خیابان شهید بهشتی توسط شهروندان به آتش‌نشانی اعزام شد و با تلاش آتش نشانان، حریق به طور کامل مهار و اطفا شد.

حضور شهرداری قزوین در وبینار حمل و نقل ایران و ژاپن

شهرداری قزوین به عنوان شهرداری منتخب کشور در وبینار مشترک ایران و ژاپن TOD (توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی) به میزبانی وزارت کشور شرکت کرد.

اتمام عملیات آسفالت خیابان ۱۷ شهریور فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس با بیان اینکه عملیات آسفالت بیندر در خیابان ۱۷ شهریور به پایان رسیده، گفت: عملیات آسفالت مکانیزه در این خیابان با تناژ ۶۵۷.۵ تن و به مساحت تقریبی ۴۲۰۰ متر اجرا شده است.

تبدیل گاراژ تاریخی کلانتر سمنان به سرای هنر

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: گاراژ تاریخی کلانتر سمنان با در اختیار قراردادن به هنرمندان به سرای هنر این شهر تبدیل می‌شود.

ساماندهی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما آب بندهای کانال هدایت آب‌های سطحی در این محله راه‌اندازی شد.

افتتاح ۲۴ میلیارد تومان طرح شهری در نهاوند

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند گفت: به زودی چهار طرح بزرگ عمران شهری با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در شهر نهاوند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مرحله دوم واکسیناسیون پاکبانان شهرداری بیرجند

۲۰۰ نفر پاکبان در شهرداری بیرجند مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست تعداد ۳۱ نفر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند و مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان شهرداری بیرجند نیز با همکاری مرکز بهداشت شهرستان انجام شد.

آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد

مهدی ملاحسنی، شهردار اشتهارد گفت: مجوزهای لازم برای آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد از سوی این نهاد صادر می‌شود.

کد خبر 494980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.