در تبلیغات انتخاباتی از وعده‌های خارج از عهده پرهیز شود

سخنگوی کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان از نامزدهای انتخابات خواست در تبلیغات انتخاباتی با رعایت اخلاق اسلامی از دادن هرگونه وعده‌ای که اجرایش از عهده آن‌ها خارج است پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان، جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری امروز در قم برگزار شد. در این نشست کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری که با حضور حسین شریعتمداری نماینده رهبر معظم انقلاب در مؤسسه کیهان تشکیل شد و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات پیش رو و راهکارهای مقابله با نقشه‌های استکبار جهانی برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان اینکه این دوره از انتخابات در یکی از حساس‌ترین برهه‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند با توطئه‌ها و حربه‌های مختلف این انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد و حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات این اهداف را خنثی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی متعلق به همه مردم است تصریح کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است و مردم انقلابی ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو، حمایت خود را از نظام اسلامی، منافع ملی و آرمان‌های امام و شهدا نشان می‌دهند. وی همچنین از داوطلبان انتخابات پیش رو خواست در تبلیغات انتخاباتی با رعایت اخلاق اسلامی از دادن هرگونه وعده‌ای که اجرای آن از عهده آن‌ها خارج است پرهیز کنند.

کد خبر 494975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.